شرایط و قوانین استفاده از خدمات سایت آکامینو

کاربر گرامی سلام!

ضمن تشکر از شما برای انتخاب سایت آکامینو برای خرید آنلاین و اینترنتی خود، بر خود لازم دانستیم قوانین و مقررات این سایت را به اطلاع شما عزیزان برسانیم.

1.فروشگاه اینترنتی آکامینو تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است و تحت نظارت سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و سازمان تجارت الکترونیکی به فعالیت خود ادامه می دهد، از این رو می توانید خریدی مطمئن از فروشگاه ما داشته باشید و قوانین این دو سازمان به صورت دوطرفه از سمت سایت و مشتری لازم الاجرا است.

2.هرگونه تغیر در قوانین و مقررات،نحوه ارسال و یا عودت کالا در صفحات مربوطه اطلاع رسانی خواهند شد.پس لازم است پیش از خرید،برای داشتن خریدی مطمئن از هر لحاظ، این صفحات را مطالعه نمایید.ثبت نام و عضویت در سایت و استفاده از آن به معنی پذیرفتن این قوانین از سوی کاربر است.

3.ثبت اطلاعات کاربری توسط هرشخص در فروشگاه اینترنت آکامینو،به منزله تایید اطلاعات از سوی کاربر می باشد و درصورت اشتباه بودن اطلاعات،فروشگاه هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.

4.کاربر موظف است تا در هنگام ارسال نظر برای محصولات،ادب را رعایت نموده و در چهارچوب قوانین جمهوری اسلامی و شئونات اسلامی پیش برود،درغیر این صورت دسترسی کاربر از سوی فروشگاه آکامینو برای همیشه قطع خواهد شد.

5.هرکاربر موظف است تا برای حفظ اطلاعات شخصی خود و عدم افشای آن تلاش کند؛در صورت افشا شدن اطلاعات مسئولیتی متوجه آکامینو نخواهد بود.

6.هرگونه تلاش برای ازکار انداختن و از دسترس خارج کردن سایت آکامینو غرقانونی است و پیگرد قانونی خواهد داشت.

7.آکامینو هیچگونه مسئولیتی در قبال صفحات حذف شده از سایت و لینک های خراب نخواهد داشت.

8.تمامی محتوا منتشرشده در این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی آکامینو بوده و هرگونه کپی برداری از آن بدون دریافت مجوز مکتوب،غیرقانون و قابل پیگرد است.

9.پس از انتخاب کالا و خرید آن توسط کاربر، فروشگاه آکامینو هیچگونه مسئولیتی در قبال این انتخاب نخواهد داشت.

10.پرداخت وجه مرسوله در فروشگاه اینترنتی آکامینو از طریق درگاه پرداخت اینترنتی به نام شرکت می باشد و راه دیگری برای پرداخت وجه مرسوله وجود ندارد.

11.کدهای تخفیف فقط روی کالاهای اعمال می شوند که از پیش تخفیف نداشته باشند.همچنین کد تخفیف فقط برای حساب کاربری مشمول کد تخفیف قابل استفاده است و استفاده از آن برای حساب کاربری دیگر موجب لغو سفارش از طرف فروشگاه می شود.

12.فروشگاه اینترنتی آکامینو تعهد دارد که سفارشات را از طریق پست جمهوری اسلامی ایران و طبق مقررات آن سازمان به دست مشتری برساند.

13.پیش از ارسال با مشتری برای هماهنگی تماس گرفته می شود که در صورت عدم پاسخگویی بیش از سه بار سفارش لغو شده و مبلغ آن (درصورت پرداخت آنلاین) در حساب کاربری مشتری شارژ خواهد شد.

14.ساعت کاری پشتیبانی آکامینو در ایام هفته از روز شنبه تا چهارشنبه از 9 تا 16 و روزهای پنجشنبه از 9 تا 14 است و در غیراز این ساعات و در روزهای تعطیل،پشتیبانی قادر به پاسخگویی نیست.