برندهای آرایشی بهداشتی ایرانی (قسمت 1)

بدون دیدگاه

ترجیح می دهید از لوازم آرایشی خارجی استفاده کنید یا داخلی؟ برای زیبایی و سلامت پوستتان دنبال لوازم آرایشی بهداشتی ایرانی با کیفیت هستید؟ در این مطلب قصد داریم برندهای باکیفیت آرایشی بهداشتی ایرانی را به شما معرفی کنیم.با ما در آکامینو همراه باشید.

آیا فکر می کنید اصلا لوازم آرایشی بهداشتی باکیفیت ایرانی وجود ندارد؟ باید بگوییم که در اشتباه هستید و در سال های اخیر شرکت های آرایشی بهداشتی با توسعه لابراتوارهای آزمایشی و دستیابی به تکنولوژی های روز دنیا توانسته اند محصولات باکیفیت بالایی تولید کنند که قیمت تمام شده آن ها در مقایسه با نمونه های مشابه خارجی بسیار مناسب تر است.همین امر موجب شده است تا بانوان ایرانی  استفاده از محصولات متنوع ایرانی را به محصولات قاچاق و فیک خارجی ترجیح بدهند.با گسترش فضای مجازی و حضور در شبکه های اجتماعی رقابت بین برندهای ایرانی برای در دست گرفتن بخش اعظم بازار افزایش یافته است.

در این بخش به معرفی مشهورترین برند های آرایشی بهداشتی ساخت ایران می پردازیم:

  • برند مای:

شرکت آریان کیمیا تک با سرمایه گزاری بخش خصوصی به عنوان برترین تأمین کننده دانش محور محصولات دارویی، آرایشی و بهداشتی در خاورمیانه در سال 1381 تاسیس شد.و از سال 1382 لاین محصولات آرایشی را به تولیدات بهداشتی خود اضافه نمود.این شرکت در سال 1389 موفق به کسب رتبه اول فروش بیشترین محصولات آرایشی و بهداشتی در بازار ایران طی 4 سال متمادی به گزارش موسسه بین المللی یورو مانیتور شد و در سال 1390 گواهینامه 9001-2008 ISO از آکادمی DQS آلمان را دریافت نمود.و از آن زمان تا کنون محصولات این برند در 5 قاره دنیا به مشتریان عرضه می گردد.زمینه فعالیت این شرکت فروش و توزیع محصولات مراقبت از پوست و مو، محصولات آرایشی، عطر و همچنین دارو است.برای مشاهده و خرید محصولات این برند هم اکنون می توانید از سایت رسمی برند آرایشی بهداشتی مای و یا سایت آکامینو دیدن نمایید.

  • برند شون:

برند شون با شعار "شون، برگرفته از طبیعت" از دیگر تولیدات شرکت آریان کیمیا تک ایران بعنوان بزرگترین کارخانه آرایشی بهداشتی کشور است.محصولات شون با بهره گیری از عصاره میوه ها و گیاهان تولید شده و منشا کاملا طبیعی دارند. محصولات مراقبت از مو، مراقبت از پوست، مراقبت از بدن، مراقبت از صورت و محافظ آفتاب از تولیدات این برند هستند. برای مشاهده و خرید محصولات این برند هم اکنون می توانید از سایت رسمی برند آرایشی بهداشتی شون و یا سایت بیوتی کد دیدن نمایید.

  • برند سینره:

شرکت دانش بنیان طبیعت زنده در سال ۱۳۷۶ با هدف تولید محصولات با کیفیت مراقبت از پوست و مو با منشاء گیاهی بنیان نهاده شد. این شرکت محصولات خود را تحت نام تجاری “سینره” به بازار عرضه نمود و پس از آن با جذب نیروهای متخصص و تلاش های مستمر در سال ۱۳۸۸ موفق به کسب عنوان برند برتر شد.هم اکنون برند سینره به واسطه کیفیت بالای محصولات خود مورد تایید متخصصان پوست و مو در سطح داخلی و بین المللی است.همچنین این شرکت فعالیت های برون مرزی ارزنده و فزاینده ای در زمینه علمی تخصصی دارد. برای مشاهده و خرید محصولات این برند هم اکنون می توانید از سایت رسمی برند آرایشی بهداشتی سینره و یا سایت طبیعت شاپ دیدن نمایید.

  • برند این لی:

شرکت دانش بنیان طبیعت زنده پس از موفقیت برند سینره اقدام به تولید برند این لی با شعار"این لی،زیبایی طبیعی" مطابق با استانداردهای جهانی ایزو 10002 و 10004 نمود.محصولات این برند از مواد اولیه کاملا طبیعی تولید شده اند، بافت بسیار سبکی داشته و برای یک میکاپ نچرال و طبیعی روزمره کاملا مناسب هستند. برای مشاهده و خرید محصولات این برند هم اکنون می توانید از سایت رسمی برند آرایشی بهداشتی این لی و یا سایت طبیعت شاپ دیدن نمایید.

  • برند کامان:

هلدینگ سیلانه سبز صاحب انحصاری محصولات سوئیسی کامان در ایران است که با همکاری هولدینگ تهران بوران اقدام به تولید و فروش محصولات این برند در کلیه مراکز عرضه سراسر کشور می کند. این برند دارای ایزو 9001 و گواهینامه GMP است.برند پیشروی کامان محصولات مراقبتی و بهداشتی را با هدف بهبود سلامت جامعه و باتوجه به شرایط اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی کشور عزیزمان ایران تولید می نماید.حصولات این شرکت در دو دسته محصولات مراقبتی بهداشتی آقایان و بانوان مناسب استفاده روزمره با مواد اولیه طبیعی و بدون آزمایش بر روی حیوانات تولید و عرضه می گردد. در حال حاضر تولیدات برند کامان به بیش از 20 کشور جهان از جمله آلمان، ایتالیا و یونان، امارات و ترکیه صادر می‌شود. برای مشاهده و خرید محصولات این برند هم اکنون می توانید از سایت رسمی برند آرایشی بهداشتی کامان و یا سایت آکامینو دیدن نمایید.

  • برند کالیستا:

کالیستا یک لغت لاتین به معنی "زیباترین" است.این برند دختران جوان را به عنوان گروه هدف خود در نظر دارد و به همین علت متناسب با سلیقه این گروه اقدام به تهیه و تولید محصولات آرایشی در قالب کهکشانی از رنگ های خیره کننده نموده است.تولیدات این برند علاوه بر کیفیت مطلوب و قیمت مناسب، کاملا متناسب با دنیای مدرن امروزی بوده و چشم ها را خیره می کند. برای مشاهده و خرید محصولات این برند هم اکنون می توانید از سایت رسمی برند آرایشی بهداشتی کالیستا و یا سایت بیوتی کد و دیجی کالا دیدن نمایید.

در مقاله بعدی به معرفی سایر برندهای آرایشی بهداشتی ایرانی خواهیم پرداخت.با ما همراه باشید و نظرات و تجربیات خودتان درباره استفاده از برندهای ایرانی را با ما به اشتراک بگذارید.

برچسب ها

این لی شون کالیستا کامان مای محصول بهداشتی آرایشی برند ایرانی برند



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها