رویه های بازگرداندن کالا

حمایت از مشتریان و رضایت آن ها همواره اولویت اصلی مجموعه آکامینو بوده و به همین منظور حفظ رضایت‌مندی هرچه‌ تمام‌تر مشتریان ، امکان بازگشت و یا تعویض کالا را برای مشتریان در نظر گرفته‌ایم

 

ارجاع و یا تعویض کالا طبق رعایت قوانین زیر صورت می‌گیرد:

 

1- از آنجایی‌که بخشی از سایت فروشگاهی آکامینو مخصوص فروش لوازم‌آرایشی و بهداشتی می‌باشد ، لذا برای مرجوع و یا تعویض کالا طبق قوانین وزارت بهداشت عمل می‌کند.

 

برای تعویض و یا ارجاع کالا ابتدا باید ظرف مدت کمتر از 24 ساعت با بخش امور مشتریان تماس گرفته و هماهنگ نمائید ، لذا از انجام هرگونه ارسال و اقدام یک‌طرفه و بدون هماهنگی خودداری کنید؛

نکته : در صورت اقدام یک طرفه هرگونه هزینه و تبعات آن متوجه مشتری خواهد بود.

 

تعویض و ارجاع کالای خریداری ‌شده تنها در صورتی انجام می‌شود که پوشش دور محصول باز نشده و برچسب ضمانت اصالت کالا (هولوگرام) دچار مخدوشی و خرابی نشده باشد.

 

زمان ارجاع و تعویض کالا در صورت قابل ارجاع بودن، تنها تا 3 روز بعد از دریافت کالا امکان‌پذیر خواهد بود و پس از ارجاع کیفیت بسته مرجوعی توسط پشتیبانی مورد بررسی قرار گرفته و پس از تائید وجه در حساب کاربری مشتری شارژ خواهد شد.

 

مشتری در صورت مشاهده هرگونه صدمه و نقص ظاهری ، وجود آسیب فیزیکی ، از تحویل گرفتن بسته از پست خودداری نماید؛

در صورت باز کردن محصول، شرکت مسئولیتی در خصوص ارجاع و یا تعویض آن به عهده نخواهد داشت.

 

در صورت انصراف از خرید، درصورتی‌ که کالای شما ارسال نشده باشد، می‌توانید با امور مشتریان تماس حاصل کرده و سفارش خود را کنسل کنید.

 

مطابقت شرایط ارجاع و تعویض کالای خریداری‌شده ، توسط بخش امور مشتریان تعیین می‌شود و تنها در صورت تصمیم و تأیید این واحد صورت می‌پذیرد.

 

در صورت انصراف از خرید و کنسل کردن سفارش، مبلغ پرداختی ظرف 3 روز کاری در ‌حساب کاربری مشتری شارژ خواهد شد.

 

مرجوع کردن کالا تنها با این شرایط امکان پذیر است: 

 

1 - محصول داخل بسته شکسته یا ریخته شده باشد.

2 - تعداد محصولات موجود در بسته از تعداد محصولات خریداری شده کم تر باشد.

3 - محصول دارای تاریخ انقضای زیر 6 ماه باشد و این موضوع در سایت درج نشده باشد.

5 - رنگ محصول اشتباه ارسال شده باشد ( که در این حالت تنها در صورت باز نشدن بسته بندی امکان مرجوعی وجود دارد)

6 - محصول خریداری شده با محتوای درج شده در سایت متفاوت باشد.

7 - در صورت وجود مشکلات فوق در بسته ارسالی، هزینه بازگشت بر عهده مجموعه آکامینو خواهد بود.

 

برای ارجاع و یا تعویض کالا می‌توانید با امور مشتریان از طریق راه‌های ارتباطی زیر تماس برقرار کنید:

 

شماره تلفن : 02537746721

پیام رسان ایتا : 09378587700 

 

بخش امور مشتریان سایت آکامینو در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت  9  الی 17  و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت 9  الی 14  پاسخگوی تماس مشتریان عزیز هستند.