حمایت از مشتریان و رضایت آن ها همواره اولویت اصلی مجموعه آکامینو بوده و به همین منظور حفظ رضایتمندی هرچه تمامتر مشتریان ، امکان بازگشت و یا تعویض کالا را برای مشتریان در نظر گرفتهایم
ارجاع و یا تعویض کالا طبق رعایت قوانین زیر صورت میگیرد:
1- از آنجاییکه بخشی از سایت فروشگاهی آکامینو مخصوص فروش لوازمآرایشی و بهداشتی میباشد ، لذا برای مرجوع و یا تعویض کالا طبق قوانین وزارت بهداشت عمل میکند.
برای تعویض و یا ارجاع کالا ابتدا باید ظرف مدت کمتر از 24 ساعت با بخش امور مشتریان تماس گرفته و هماهنگ نمائید ، لذا از انجام هرگونه ارسال و اقدام یکطرفه و بدون هماهنگی خودداری کنید؛
نکته : در صورت اقدام یک طرفه هرگونه هزینه و تبعات آن متوجه مشتری خواهد بود.
تعویض و ارجاع کالای خریداری شده تنها در صورتی انجام میشود که پوشش دور محصول باز نشده و برچسب ضمانت اصالت کالا (هولوگرام) دچار مخدوشی و خرابی نشده باشد.
زمان ارجاع و تعویض کالا در صورت قابل ارجاع بودن، تنها تا 3 روز بعد از دریافت کالا امکانپذیر خواهد بود و پس از ارجاع کیفیت بسته مرجوعی توسط پشتیبانی مورد بررسی قرار گرفته و پس از تائید وجه در حساب کاربری مشتری شارژ خواهد شد.
مشتری در صورت مشاهده هرگونه صدمه و نقص ظاهری ، وجود آسیب فیزیکی ، از تحویل گرفتن بسته از پست خودداری نماید؛
در صورت باز کردن محصول، شرکت مسئولیتی در خصوص ارجاع و یا تعویض آن به عهده نخواهد داشت.
در صورت انصراف از خرید، درصورتی که کالای شما ارسال نشده باشد، میتوانید با امور مشتریان تماس حاصل کرده و سفارش خود را کنسل کنید.
مطابقت شرایط ارجاع و تعویض کالای خریداریشده ، توسط بخش امور مشتریان تعیین میشود و تنها در صورت تصمیم و تأیید این واحد صورت میپذیرد.
در صورت انصراف از خرید و کنسل کردن سفارش، مبلغ پرداختی ظرف 3 روز کاری در حساب کاربری مشتری شارژ خواهد شد.
مرجوع کردن کالا تنها با این شرایط امکان پذیر است:
1 - محصول داخل بسته شکسته یا ریخته شده باشد.
2 - تعداد محصولات موجود در بسته از تعداد محصولات خریداری شده کم تر باشد.
3 - محصول دارای تاریخ انقضای زیر 6 ماه باشد و این موضوع در سایت درج نشده باشد.
5 - رنگ محصول اشتباه ارسال شده باشد ( که در این حالت تنها در صورت باز نشدن بسته بندی امکان مرجوعی وجود دارد)
6 - محصول خریداری شده با محتوای درج شده در سایت متفاوت باشد.
7 - در صورت وجود مشکلات فوق در بسته ارسالی، هزینه بازگشت بر عهده مجموعه آکامینو خواهد بود.
برای ارجاع و یا تعویض کالا میتوانید با امور مشتریان از طریق راههای ارتباطی زیر تماس برقرار کنید:
شماره تلفن : 02537746721
پیام رسان ایتا : 09378587700
بخش امور مشتریان سایت آکامینو در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 14 پاسخگوی تماس مشتریان عزیز هستند.