1.ضمانت اصالت کالا به چه معناست؟
1 - بخش تأمین کالای آکامینو ، از افراد با تجربه تشکیل شده است که تمامی کالاها را قبل از تأمین و حتی قبل از ارسال چک می کنند و از اصل بودن آن اطمینان حاصل می کنند.
2 - مجموعه آکامینو ، به هیچ عنوان از بازار آزاد و بدون پشتوانه هیچ محصولی را تهیه نکرده و تمامی محصولات را ، از تولیدکنندگان داخلی یا واردکنندگان رسمی که همگی دارای مجوز از مراجع ذیصلاح هستند تهیه می کند و کلیه محصولات موجود در سایت 100 درصد اصل و مورد ضمانت شرکت های طرف قرارداد مجموعه آکامینو می باشند.
3 - تلاش ما در مجموعه آکامینو این است که اطلاعات کاربران را در زمینه محصولات بالا ببریم تا آسان و بدون دغدغه بتوانند خرید عالی داشته باشند، به همین منظور در مشخصات توضیحات محصول و همچنین محتوای مجله ، تلاش می کنیم تا به مشتریان عزیز در شناخت هرچه بهتر محصول مناسب و اصلی کمک کنیم تا بازار امن برای خرید محصولات اصلی و مناسب برای شما باشد.
2.چگونه در آکامینو ثبتنام کنم؟
3.نحوه انتخاب و خرید کالا در آکامینو چگونه است؟
4.نحوه پرداخت در صورتی که امکان پرداخت اینترنتی نداشته باشم،چگونه است؟
می توانید پس از تکمیل سفارش از طریق ارتباط با پشتیبانی شماره کارت حقوقی شرکت را دریافت کنید و پس از واریز وجه تصور فیش واریز را به پشتیبانی ارسال نمایید تا همکاران ما سفارش شما را تایید نمایند.
5.کد تخفیف چیست و نحوه استفاده از آن چگونه است؟
کد تخفیف به صورت دوره ای و به صورت های مختلف به مشتریان دائم ارائه می شود و می توانند از آن طبق دستورالعمل اجرای کد تخفیف استفاده کنند.
6.چگونه سفارش خود را پیگیری کنم؟
فرآیند آماده سازی سفارش بین 1 تا 3 روز کاری زمان بر است.
با در دست داشتن کد سفارش خود از دو طریق زیر میتوانید سفارش خود را پیگیری نمایید:
تماس با شماره 02537837592
پیام به شماره 09378587700 در پیامرسان های ایتا و واتساپ
درصورت بروز هرگونه اختلال در فرایند تامین یا ارسال کالا ، همکاران ما از واحد ارتباط با مشتری با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام میدهند.
7.نحوه ارسال و هزینه ارسال سفارش چگونه است؟ و چه مدت طول می کشد تا سفارش من به دستم برسد؟
داخل شهر قم:
طی ا روز تا 2 روز کاری از زمان آماده سازی سفارش تحویل مشتری میگردد.درصورت عدم حضور مشتری در محل و عدم پاسخگویی،هزینه ارسال مجدد از مشتری دریافت میگردد.
برحسب آدرس گیرنده سفارش طی ا روز تا 7 روز کاری از زمان تحویل به پست تحویل مشتری میگردد.کدرهگیری مرسوله پستی از طریق پیامک برای شما ارسال میگردد.
برحسب آدرس گیرنده سفارش طی ا روز تا 4 روز کاری از زمان تحویل به پست تحویل مشتری میگردد.کدرهگیری مرسوله پستی از طریق پیامک برای شما ارسال میگردد.
8.آیا امکان حذف و اضافه کردن کالا در سفارش ثبت شده وجود دارد؟چگونه است؟
تا قبل از تائید نهایی و ارجاع به پست،بله امکان حذف و اضافه کردن کالا وجود دارد.لیکن بعد از نهایی شدن ثبت سفارش و تائید پست،خیر امکان اضافه و یا حذف وجود نخواهد داشت.
9.شرایط و نحوه رویه های بازگرداندن کالا چگونه است؟
ارجاع و یا تعویض کالا طبق رعایت قوانین زیر صورت میگیرد:
ازآنجاییکه بخشی از سایت فروشگاهی آکامینو مخصوص فروش لوازمآرایشی و بهداشتی میباشد ، لذا برای مرجوع و یا تعویض کالا طبق قوانین وزارت بهداشت عمل میکند
برای تعویض و یا ارجاع کالا ابتدا باید ظرف مدت کمتر از 24 ساعت با بخش امور مشتریان تماس گرفته و هماهنگ نمائید ، لذا از انجام هرگونه ارسال و اقدام یکطرفه و بدون هماهنگی خودداری کنید؛
نکته : در صورت اقدام یک طرفه هرگونه هزینه و تبعات آن متوجه مشتری خواهد بود
تعویض و ارجاع کالای خریداری شده تنها در صورتی انجام میشود که پوشش دور محصول باز نشده و برچسب ضمانت اصالت کالا دچار مخدوشی و خرابی نشده باشد
زمان ارجاع و تعویض کالا در صورت قابل ارجاع بودن، تنها تا 3 روز بعد از دریافت کالا امکانپذیر خواهد بود و پس از ارجاع کیفیت بسته مرجوعی توسط پشتیبانی مورد بررسی قرار گرفته و پس از تائید وجهدر حساب کاربری مشتری شارژ خواهد شد.
مشتری در صورت مشاهده هرگونه صدمه و نقص ظاهری ، وجود آسیب فیزیکی ، از تحویل گرفتن بسته از پست خودداری نماید؛
در صورت باز کردن محصول، شرکت مسئولیتی در خصوص ارجاع و یا تعویض آن به عهده نخواهد داشت
در صورت انصراف از خرید، درصورتیکه کالای شما ارسال نشده باشد، میتوانید با امور مشتریان تماس حاصل کرده و سفارش خود را کنسل کنید
مطابقت شرایط ارجاع و تعویض کالای خریداریشده ، توسط بخش امور مشتریان تعیین میشود و تنها در صورت تصمیم و تأیید این واحد صورت میپذیرد
در صورت انصراف از خرید و کنسل کردن سفارش، مبلغ پرداختی ظرف 3 روز کاری در حساب کاربری مشتری شارژ خواهد شد
مرجوع کردن کالا تنها با این شرایط امکان پذیر است:
1 - محصول داخل بسته شکسته یا ریخته شده باشد
2 - تعداد محصولات موجود در بسته از تعداد محصولات خریداری شده کم تر باشد
3 - محصول دارای تاریخ انقضای زیر 6 ماه باشد و این موضوع در سایت درج نشده باشد
5 - رنگ محصول اشتباه ارسال شده باشد ( که در این حالت تنها در صورت باز نشدن بسته بندی امکان مرجوعی وجود دارد)
6 - متفاوت بودن محصول خریداری شده با محتوای درج شده در سایت
7 - در صورت وجود مشکلات فوق در بسته ارسالی، هزینه بازگشت بر عهده مجموعه آکامینو خواهد بود
برای ارجاع و یا تعویض کالا میتوانید با امور مشتریان از طریق راههای ارتباطی زیر تماس برقرار کنید:
شماره تلفن : 02537837592
پیام رسان ایتا : 09378587700
بخش امور مشتریان سایت آکامینو در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 14 پاسخگوی تماس مشتریان عزیز هستند.
10.قوانین انتشار نظر و کامنت در آکامینو چگونه است؟
کاربر موظف است تا در هنگام ارسال نظر برای محصولات،ادب را رعایت نموده و در چهارچوب قوانین جمهوری اسلامی و شئونات اسلامی پیش برود،درغیر این صورت دسترسی کاربر از سوی فروشگاه آکامینو برای همیشه قطع خواهد شد.