ضمانت اصالت کالا

اطمینان از اصالت کالا، یکی از مهمترین اصولی است که ما در هر خریدی که انجام می ‌دهیم به آن توجه ویژه ای داریم و ما در مجموعه آکامینو این موضوع را به ‌خوبی می دانیم؛

از آنجا که رضایت شما عزیزان برای ما بسیار با اهمیت می باشد تا با خیال راحت از ما خرید کنید ما به شما این اطمینان خاطر را می دهیم اصالت کالایی که از آکامینو خریداری می کنید را تضمین کنیم.

در این بخش باید به چند نکته اشاره داشته باشیم:

1 - بخش تأمین کالای آکامینو ، از افراد با تجربه تشکیل ‌شده است که تمامی کالاها را قبل از تأمین و حتی قبل از ارسال چک می ‌کنند و از اصل بودن آن اطمینان حاصل می کنند.

2 - مجموعه آکامینو ، به ‌هیچ ‌عنوان از بازار آزاد و بدون پشتوانه هیچ محصولی را تهیه نکرده و تمامی محصولات را ، از تولیدکنندگان داخلی یا واردکنندگان رسمی که همگی دارای مجوز از مراجع ذیصلاح هستند تهیه می ‌کند و کلیه محصولات موجود در سایت 100 درصد اصل و مورد ضمانت شرکت های طرف قرارداد مجموعه آکامینو می ‌باشند.

3 - تلاش ما در مجموعه آکامینو این است که اطلاعات کاربران را در زمینه محصولات بالا ببریم تا آسان و بدون دغدغه بتوانند خرید عالی داشته باشند، به همین منظور در مشخصات توضیحات محصول و همچنین محتوای مجله ، تلاش می کنیم تا به مشتریان عزیز در شناخت هرچه بهتر محصول مناسب و اصلی کمک کنیم تا بازار امن برای خرید محصولات اصلی و مناسب برای شما باشد.